Seyran AKTAŞ BERÎ

Seyran AKTAŞ BERÎ
@sairin_otagi
Sait Faik ABASIYANIK'IN dediği gibi, "Yazmasaydım deli olacaktım."
Ev hanımı
AÖL mezun üniversiteye hazırlanıyor
Konya
Konya, 1991
2 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
Yusuf'un sözleri
Ben ne yaptım da bu hallere düştüm,ben ne yaptım da bu hayatın içinde kayboldum,ben ne yaptım da kendimden bile uzaklaştım,ben ne yaptım da kendini unuttum,ben ne yaptım da sevilmedim,ben ne yaptım da bu genç yaşımda ölümü düşündüm,ben ne yaptım kalbim her gece ayırmaya başladı,ben ne yaptım da her gece ağlamaklı oldum,ben ne yaptım da duygusal biri oldum, ben ne yaptım da her gece düşünceli bir ucube oldum, ben ne yaptım da ne yaptım bu fani dünya da 19 sene ayakta kaldım
Edebiyat
Seyran AKTAŞ BERÎ isimli okura yanıt verildi
Seyran AKTAŞ BERÎ
Hayırla ve güzellikle yaşa kardeşim.dunyan ahiretin cennet bahçesi olsun inşaAllah
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yusuf'un sözleri
Ben ne yaptım da bu hallere düştüm,ben ne yaptım da bu hayatın içinde kayboldum,ben ne yaptım da kendimden bile uzaklaştım,ben ne yaptım da kendini unuttum,ben ne yaptım da sevilmedim,ben ne yaptım da bu genç yaşımda ölümü düşündüm,ben ne yaptım kalbim her gece ayırmaya başladı,ben ne yaptım da her gece ağlamaklı oldum,ben ne yaptım da duygusal biri oldum, ben ne yaptım da her gece düşünceli bir ucube oldum, ben ne yaptım da ne yaptım bu fani dünya da 19 sene ayakta kaldım
Edebiyat
Seyran AKTAŞ BERÎ
Imtihan gözüyle bakılırsa direnç yükselir hayat kolaylaşır. Ölümü düşünmek kibirden uzak tutar. Insan sevdigine kavusmanin hayalini gece gunduz kurar da, neden Rabbiyle kavuşmanın hayalini kurmasın ki? Rabbimize nasil kavusmak istedigimiz bize bağlı. Sağdaki yol meşekkatlidir ama yolun sonunda hayır ve güzellik vardır. Güzel bakan güzel görür, güzel gören hayatından lezzet alır.
Umarım dm den yazan arkadaşlar anlamıştır
Deprem ötürü merak edip yazan okur arkadaşlarım sonra ısrarla yazmaya devam ediyorsunuz. Teşekkür ederim herşey tadın da kalsın. Benim acımı konu malzemesi yapmayın Allah aşkına ya. Yaşadığımız şeyleri neden hatırlatıyorsunuz? Ben sevdiğim insanları kaybettim veya kaybetmedim size ne. Niye soruyorsun? İnsanın kapanmayan yaralarına dokunmamayı öğretemediler. Hep bir merak. Daha çok şey söylerdim de işte siz acısı olan insanın hâlinden de anlamazsınız.
İçimden Geldi
Seyran AKTAŞ BERÎ isimli okura yanıt verildi
Seyran AKTAŞ BERÎ
@nurdncccc rica ederim 🌸
Umarım dm den yazan arkadaşlar anlamıştır
Deprem ötürü merak edip yazan okur arkadaşlarım sonra ısrarla yazmaya devam ediyorsunuz. Teşekkür ederim herşey tadın da kalsın. Benim acımı konu malzemesi yapmayın Allah aşkına ya. Yaşadığımız şeyleri neden hatırlatıyorsunuz? Ben sevdiğim insanları kaybettim veya kaybetmedim size ne. Niye soruyorsun? İnsanın kapanmayan yaralarına dokunmamayı öğretemediler. Hep bir merak. Daha çok şey söylerdim de işte siz acısı olan insanın hâlinden de anlamazsınız.
İçimden Geldi
Seyran AKTAŞ BERÎ
Herseyin en iyisi en güzeli en hayırlısı sizlerle olsun. Sabrınızı daim etsin kardeşim. Allaha emanet ol