Merhaba burak bey, kullanmış olduğunuz ünlemin anlamını çözemedim öncelikle. İkinci olarak sınava mı tabi oluyorum ki incelememe yeterlilik derecesi verme luzümuna girmişsiniz. Naçizane yorumumu paylaştım. Üstüne fazla yazılacak cümleler girişiminde de bulunmak istedim. Çünkü bende fazladan bir aydınlanma sağlamadı okuduklarım.