Leyla

Leyla
@saksidakitap
sevgili sen,
Derin yalnızlığımda sık sık kendi kendime konuşurum. Ama fazla yüksek sesle değil, kendi sesimin boş boş yankılanacağından korkarım.
Sayfa 416 - Ayrıntı·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Eğer kimse sizi dinlemiyorsa, bağırmak en doğal şeydir!
Sayfa 277 - Ayrıntı·Kitabı okudu
Edebiyat
Var olmaları için bana ihtiyaçları yok. Ben öylesine gelip geçen biriyim ve yerim başka bir şeyle doldurulabilir.
Sayfa 373 - Ayrıntı·Kitabı okudu
Edebiyat
Ben senin gibi değilim. Yaptığım seçimler başkalarını tutsak ediyorsa ben o özgürlüğü seçemem.
Sayfa 363 - Ayrıntı·Kitabı okudu
Edebiyat
Sanki bütün hayatım boyunca yanlış melodiyle dans edip durmuşum.
Sayfa 265 - Ayrıntı·Kitabı okudu
Edebiyat