Orhan Veli'nin hikayelerini okurken, sanki şiirlerini okuyormuş gibi hissettim. Konu, şiirlerinde işlediği konulardandı, hiç yabancılık çekmedim. Kitabın sonunda Bahadır Dülger'in Orhan Veli ile yapmış olduğu röportajda, Orhan Veli'nin edebiyat hakkındaki düşüncelerini okumak beni çok heyecanlandırdı. Sanki şiir ve hikayelerinde onun düşünceleriyle ilgili hep ipuçları yakalıyordum da, bu röportajda bir cevap anahtarına ulaşmış gibi hissettim, doğrudan onun düşüncelerine ulaşmak Orhan Veli'yi daha ete kemiğe büründürdü zihnimde. Bir şair olarak tanıdığım Orhan Veli'yi başka bir türde okumak, heyecan vericiydi, onu başka bir yönden görmekti.