SaLih

SaLih
@salih4783
Çok Tenha, Pek Yalnız Birde Yorgun.
kayıtlara geçsin diye söylüyorum
herkes herşeyin farkında hiçkimse hiçbirşeyi yanlışlıkla yapmıyor. iyi geceler.
İnsan ve Duygular
Reklam
Benim hayatımda giden geri gelmedi gelende geldiği yerde beni bulamadı.
İnsan ve Duygular
عندما لا يستحقونك ، أبعدهم الله عنك. فلماذا هذا الحزن؟ “Seni hak etmedilerde Allah onları senden uzak tuttu. o halde bu hüzün niye ?”
İnsan ve Duygular

SaLih

, bir kitap okudu
Puan vermedi·368 syf.·
2021 1. kitabı
Robert B. Cialdini
8.3/10 · 2.814 okunma
Ne diyordu Halikarnas Balıkçısı: “İyi insanlar kırıldıkları zaman sevmeyi bırakmazlar, göstermeyi bırakırlar.”
İnsan ve Duygular
Reklam