İyi bir insan ben iyi biriyim demez
Dürüst bir insan ben dürüstüm demez
Sizin iyiliğinizi düşünen biri bunu söylemez yapar.
Çünkü psikoloji derki “bir insan bir özelliğini sürekli dile getiriyorsa o özellik onda yoktur” .
İnsan ilişkilerini o kadar zorlaştırdınız ki kimse aslında kastettiği şeyi söylemiyor, kimse net değil, herşeyin altında başka birşey var, herkesin korkunç taktiksel hareketleri var. Çıkarlarınızı elde etmek için yaşıyorsunuz sadece.