Dünyanın üzerinde durduğu şey budur biriciğim, hepimiz bir diğerinin karşısında itibarımızı korumak isteriz, her birimiz bir başkasını azarlarız. Böyle olmasaydı dünya ayakta kalamaz, düzen olmazdı.
Bedbahtlık aslında bulaşıcı bir hastalıktır, bu yüzden biz yoksul ve bedbaht insanlar daha fazla yoksulluk ve bedbahtlık bulaştırmamak için birbirimizden uzak durmalıyız.