Yaşadığı/yaşatıldığı zorluklara karşı sabreden, çocukları için kendisini feda eden, güçlü kalmaya çalışan, susmak zorunda bırakılan kadınlarımız; en çok sizin gününüz kutlu olsun <3
#8mart
Not: Aslında biz kadınlar bir dal çiçek ile mutlu olabilen (buket demiyorum, bir dal) varlıklarız. Kadını mutlu etmek bu kadar kolayken ülkenin birçok noktasında değerimizi bilmeyen (kadını değersiz gören) onlarca insan var ki. Keşke bu durumu değiştirebilsek ve kadınlar hep değer gördüğü bir ailede yaşasa. Keşke…