Bazıları "çok güzel" bazıları ise "eh işte" dedirtecek türdendi.Her hikâyede ama az ama çok unutma kavramını hissediyorsunuz.Ben okurken zevk aldim,umarim siz de tadına varırsınız
İcinde yaşadığımız zaman için bile ahlak ,devlet, din, siyaset düzenini eleştirme anlayişinin çok ötesinde bir oyunu okudum diyebilirim.Ahlaki sınırları zorlamasi açisindan her tiyatro grubunun elini kolunu sallaya sallaya bu oyunu sahneye koyacaklarini sanmiyorum.Ama bu oyunu yazma cesareti açısından bile okunmasi gerektiğini düşünmekteyim..