"Dağa tırmanmak, Tanrı'nın yüceliğine sığınmaktır. Zirveye çıkmayan kimse, ovaların güzelliğini, vadilerin derinliğini ve suların ahengini de göremez. Göğe yakın olmadan kendini bulamaz çünkü insan. İnsanın içinde yüceliğe varan yol, dağın tenhalığından geçer."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Oğlum harp demişler buna.. Adamın yalnız kolunu bacağını alıp götürmey. Canını çıkarıp kurtarmıyo... Daha Ahmet çavuşun aklı başında. Konuşmıyo emme dostu düşmanı ayırt edebiliy. Ben hastanede harp yüzünden aklını sıpratıp bohuyla gülle oynıyanı gördüm. Hem onun başına gelen başkasının başına gelseydi şimdi yedek kemikleri bilem çürümüştü"
"Gavurun serpenesi. Sanki evinde padişah hazinesi var. Duvarı herkesinkinden üç kat fazla çektirdiği yetmiyormuşçasına bir de üstünü keskin cam kırıklarıyla döşetmiş"