Samet

Samet
@sametkorpe
Beklemek kadar kötü Bekleyecek kadar iyi
Kimileri Gül dediler, ömür boyu güldüler; Kimileri de Gül dediler, Gül uğruna öldüler
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İpeksi bir sessizliğe büründük, Bir hayat, mahcup ve duru. Rabbim gülleri ve sessiz harfleri koru.
Mantıksız geldikleri için hislerimi inkar edecek kadar büyümemiştim daha.
Kendini evde unutmuş gibi
Her insan bir kitaptır, kendi okuyucusunu dört gözle bekler.