Samet

Samet
@sametkorpe
Beklemek kadar kötü Bekleyecek kadar iyi
Kelebeklerle tanışmak istiyorsam, birkaç tırtıla katlanmam gerek.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çölü güzel kılan şey bir köşesinde bir kuyu saklamasıdır...
Birinin sizi evcilleştirmesini kabul etmişseniz, biraz olsun gözyaşı dökmeyi de göze alacaksınız…
Annemin ölümünün dil bilgisi, grameri olmuyor ki Eda. İnsanın annesinin ölümü zaten hayatın anlatım bozukluğu
Bir ateşim yanarım, külüm yok, dumanım yok Sen yoksan mekanım belli değil, zamanım yok.