Bu kitapta yazar ayrıldığı eşinden sonra (ama nasıl bir ayrılık bilinmez) geçirdiği tüm günü, gündüzü ve geceyi dahil, yaşadığı özellikle içinde dışında yaşamadığı yada yaşayamadığı tüm herşeyi öyle güzel kaleme almış ki duygularınıza belki bu konuda hakim olamayabilirsiniz zira ben bile gözyaşlarıma hâkim olamadığım bir kitap oldu ve okudukça kitabı yaşayacaksınız.