Bir kızla tanıştım yenice, kız o kadar tatlı samimi ki gencecik hayatının en en güzel yıllarında ama bir kız kendi cinsine ilgi duymamalı erkeklerden hoşlanmalı erkek sevdiği olmalı...
Sahi gençler yeni nesil neden oluyor pırıl pırıl kızlar erkekler neden sapkınlığa yöneliyor. Çok üzülüyorum bu duruma, ne diyeyim kırmadan üzmeden nasıl uyarayım hiç bilmiyorum...