Klasik bir kitaba inceleme yazmadan önce kitabın yazılma motivasyonunu, çözümlemesini, etkilerini okumayı tercih ediyorum. Bunlara bakmadan yazmış olsaydım gereksiz uzatıldığından yakınacaktım. Şu an tek söyleyeceğim şey; mümkünse birkaç cilt halinde okuyun. Kitabın kalınlığı gözünüzü korkuttuğu için okuma zevkinizi düşürebiliyor.