Selam Dostlar
Bugün size fantastik bir kitap okumak istiyorum ama ne okuyacağımı bilmiyorum veya fantastik okumaya yeni başlıyorum diyenler için kitap önerileri yapacağım. Hepsi 13+ yaş sınırı olduğunu düşünüyorum, içindeki öğelerden değil mesajları daha iyi anlayabilmek için bu yaş sınırı olduğunu düşünüyorum. Ama ben anlarım dersen oku tabi ki. 🌟Öncelikle Peter Pan kitabı hakkında kısa bilgiler vereyim: Bence küçük bir çocuğun anlayamayacağı bir çok mesaj veriyor. Çok sevimli bir o kadar da üzücü bir hikaye. Fantastiğe yeni başlıyorsan karakter sayısı hem çok olmayan hem de olay örgüsü karışık olmayan çok güzel bir kitap okumak istersen tam senlik. Perilere inanıyorsan, korsan hikyelerini seviyorsan ve ana karakterleri çocuk olan kitapları okumayı seviyorsan tavsiye ederim. Peki hangi kitapları okuyanlar bu kitabı sever derseniz bence Alice harikalar diyarında, Narina günlükleri,Vinland Saga ve Küçük Prens kitaplarını okuyanlar sever. Peter pan benim en sevdiğim kitaptır bu arada:) 🔱Percy Jackson serisi: Kitabın yazım dilli mükemmel, su gibi akıp gidiyor. Yunan mitolojisine ilgin varsa, kitabın içersinde macera arıyorsan, yine ana karakterleri çocuk olan kitapları seviyorsan ve kendine bir dost bulmak istiyorsan bu kitap tam senlik. Peki hangi kitapları okuyanlar bu kitabı sever derseniz, narina günlükleri okuyanlar veya Yunan mitolojisi kitaplarını okumayı sevenler (Ben kırıke gibi), Harry Potter serisini sevenler kesinlikle severler. Çok ama çok sevdiğim bir kitap, bence bir şans verin. ❄️🪾Narina Günlükleri serisi: İçinde anlatılan herşey o kadar güzel anlatılmış ki kendinizi o evrenin içerisinde bulamamak imkansız. Kış teması, kötü karakterle mücadele, dostluk ve ana karakterleri çocuk olan kitapları seviyorsan okumalısın. Peki hangi kitapları okuyanlar bu kitabı sever
1000Kitap
Eskiden kitap okumak daha kolaydı sanki şimdi dikkatimi dağıtan o kadar şey var ki
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bir insan, şans eseri sahip olduğu şeylerle değil, kendi emeğiyle başardığı şeylerle övünmelidir.”
İkinci şans, söze değil davranışa açılan bir alandır. Zaman ise bu alanın sürdürülebilirliğini test eder. Değer mi, değmez mi sorusunun cevabı çoğu zaman üçüncü şansa gerek kalmadan, sınır koyabildiğinde netleşir. (a.ka)
Duygu ve Düşünce
Kaderi belirleyen şey tercihtir, şans değil !
"Nefes aldığın şehir ne kadar şanslı. Kim bilir,sesini gökyüzü sanan Kuşlar bile vardır." Sait Faik Abasıyanık
1000Kitap