"Tanrı bize mutluluk duygusunu, mutluluk zevkini verdiyse, yeryüzünde dertten başka bir şey bulamamış günahsız ruhları kendi koruması altına alması gerekmez mi? Böyledir bu; yoksa, ya Tanrı yoktur, ya da hayatımız acı bir şakadır."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevmek, sevmemek kimsenin elinde değilmiş. Saçma bir inanış, azizim! İnanın gerçek aşk ölümsüzdür, sonzudur, neyse hep odur; tamdır, tertemizdir, sert çıkışları yoktur, yaşlı görünmesine rağmen gençtir.