sissoylu üçlemesini okuduktan 1 yıl sonra okumakla çok iyi yapmışım o kadar heyecandan sonra bu kitap biraz bayaaa sıktı genel olarak bir şey oluyo ama aynı zamanda bir şeyler olmuyo gibiydi de son sayfalarda biraz heyecanlanması iyi oldu raodeni çok sevdim serena bu kadar önyargılı bi karakter olmasa onu da daha çok sevebilirdim,,