"Her ne kadar çocuk kitabı olsa da benim hayatımda büyük değişikliklere vesile olmuştu bu kitap . Darısı senin de başına olsun :)" bu notla beraber bana hediye edilmişti bu kitap . En başta bir çocuk kitabı bir yetişkini ne kadar etkileyebilir ki diye düşündüm ama okuduktan sonra keşke alır almaz kitabı hemen okusaydım dedim. Yer yer beni de heyecanlandıran acaba ne oldu şimdi n'olacak dediğim kısımlar çok oldu kitapta ve okuduklarım sonucu anladım ki her ne olursa olsun bir amaca tutunmayı bilmeli insan, bir amacı olmalı onu yaşamaya değer kılan ve ölüm onu bulduğunda gönül rahatlığıyla teslim edebilmeli ruhunu Rahmân'a . Tabi amaca, hedefe giden bir yolda çok engel olacaktır yeri gelecek öz anneniz bile size engel olmaya çalışacak ,inanmayacak size ama yine de vazgeçmemek önemli ve o yolda samimi bir şekilde hedeften şaşmadan ilerleyebilmek önemli olan tıpkı kara balığın yaptığı gibi, sıkılmadan usanmadan ve en önemlisi asla pes etmeden ilerlemek , son nefeste bile .