İnsan kendini arıyor, otantik varoluşuna dönme hamlesi. Her şeyin anlamından sıyrıldığı bir çağda insan delirerek aslında her şeyin yanlış gittiğini söylüyor... Böylesi bir çağda 'delirmek hakkını elde bulundurmak gerekiyor'...
Farkında mısınız hayatta herkes bize bir şeyler olmamızı söylüyor. Herkeste herkese bir akıl verme telaşıdır gidiyor. Tüm bu olan biteni, hiçbir gözün göremeyeceği bir kuarktan' hiçbir canlının gidemeyeceği dev kara deliklere kadar her şeyi var eden varken, ne olmamız gerektiğini söyleyen insanlar... Neden insan insanı sığlaştırır? Neden hayallerine hayal katmaz da kesik atar?