"Çünkü itikadımız bizim sürekli ve her şartta, yani galipken de mağlupken de, zenginken de fakirken de, güçlüyken de güçsüzken de sağlam niyet ve gayrete sahip olmamızı emreder."
Kitabı okurken bir tabir ile karşılaştım ve altını çizdiğim gibi burada da bulunsun istedim. "...İntikam alırcasına ve Cengizpesendane bir bakışla..." Cengiz Han'a atfedilen acımasızlıkla, o'na yaraşır bir bakışla.
Küçük Şeyler