Ne demiş Yunus, Gelin Tanış olalım işi kolay kılalım, sevelim, sevilelim bu dünya kimseye kalmaz,
Yaşamın temelinin SEVGİ olduğuna inanan
okudukça, insanları gördükçe artık Nihilist.
Aşkta ilişkide aşırı fedakarlığın gerekmediğinde de inatla sürdürülen sadakatin bir çeşit bencillik olduğuna inanıyorum insanın karşısındakinin üzerine tonlarca ağırlığı yüklemesinin en temiz yolu hatta ihanete uğramanın garantisi.
(Sadakat üzerine)
Aşkın kurumlaşması ve alışkanlık heyecanı öldürüyor. Genç yaşta artık birbirini arzulamayan insanlar çoğalıyor oysa cinsel enerji yaratıcıdır, yeniliğe gereksinme duyar yokluğu insanı ruhen sakatlar bir çok insan yasağı bu yüzden deliyor. Çözüm yok aile, sadakat, bağlılık gibi kavramlar insanlar var oldukları günden bu yana uğraştırmış konular.
(Aldatma üzerine düşünceleri)