Serdil

Serdil
@saribaykus
"Bir günde tam kırk dört kere günbatımını izledim ,"demiştin bana.Hemen ardından da eklemiştin: "Biliyor musun...insan çok üzgün olduğunda gün batımını izlemeyi daha çok seviyor." Bunun üzerine sordum: "O gün batımını kırk dört kez izlediğin gün çok mu üzgündün?" Ancak Küçük Prens yanıt vermedi.