"Bir günde tam kırk dört kere günbatımını izledim ,"demiştin bana.Hemen ardından da eklemiştin:
"Biliyor musun...insan çok üzgün olduğunda gün batımını izlemeyi daha çok seviyor."
Bunun üzerine sordum:
"O gün batımını kırk dört kez izlediğin gün çok mu üzgündün?"
Ancak Küçük Prens yanıt vermedi.