Dilerim Allah'tan; Ahımı alanlar, bana yaşattıklarını yaşamadan asla huzur bulmasınlar. Ben kimseye bilerek kötülük yapmadım, kimsenin gururuyla oynamadım. Gece yastığa başımı her koyduğumda, içim hep rahattı; çünkü kimsenin canını yakmadım. Benim gözyaşlarımla yükselenin yolu asla açık olmasın. İlahi adalet şaşmaz; bugün gülenlere, yarın hesap sorulur. Ben artık susup geri çekiliyorum. Ama biliyorum ki; ahım da, duam da, elbet sahibini bulur.Ve helallik istemeye mahkum olur...
Sanma ki hakkın kalır ademde, Kağıt da şahittir yazan kalem de, Bırak ertelensin tüm duruşmalar, Şaşmaz adalet, ilahi alemde. "Allah'ın değirmeni ağır döner ama ununu ince eler."
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İce amerikano kötüyse oturduğun ortam iyidir, amerikano iyiyse ortam bok gibidir abi hiç şaşmaz amk.
Çalıntı taht
"İnsanlar başkalarının hayatından çaldıkları neşeyle, kurdukları haksız tahtlarla sonsuza kadar yaşayacaklarını sanırlar. Oysa hayatın görünmez bir muhasebe defteri vardır. Birinin gözyaşı üzerine kurulan hiçbir saadet, nihayete ermez. Bugün rüzgarı arkasına alanlar, yarın fırtınayla nasıl yüzleşeceklerini hesap etmiyorlar. Sen sadece kendi çizgini bozmadan, o ilahi dengenin milimetrik işleyişini izle. Terazi hiçbir zaman şaşmaz.
Sanma ki hakkın kalır ademde, Kağıt da şahittir yazan kalem de. Bırak ertelensin tüm duruşmalar, Şaşmaz adalet ilahi alemde.
Din
"Sanma ki hakkın kalır ademde, Kâğıt da şahittir yazan kalem de. Bırak ertelensin tüm duruşmalar, Şaşmaz adalet, ilahi alemde."