Nisanur

Nisanur
@saudade_n
"Ne var ki insan ,başkasına iyi davrandığı kadar kendine karşı merhametli olmaz çok zaman.Başkasına etmediği zulmü kendine eder.En çok kendine karşı acımasızdır"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Acaba iyi bir şey olacak mı?Hayır dedim kendime.İyi şeyler birdenbire olur;bu kadar bekletmez insanı.
"Baktığına herkes bakar ama senin onda gördüğünü herkes göremez.Herkes aşık olabilir ama hiç kimse senin gibi sevemez.Tek fark sensin,seni özel kılan da sevdiğin değil ,sevgin
Bazen bize acı veren insanlar,bizi huzura kavuşturan kişiler olurlar aynı zamanda..
"Ne geçmiş var,ne gelecek.Ne geçmişe bak üzül,ne de geleceğe bak tasalan.İçinde bulunduğun anı yaşa; çünkü o an varsın"