Sibel

Sibel
Kitaplar başka başka dünyalara açılan kapılardır... Evli.. Takibe takip yapılır. Sizi takip etmemdeki amaç yazdıklarımın herkese ulaşması ve burda emeği geçenlere destek olmak istememdir. Lütfen gereksiz yere mesaj atmayın...
Şairi Yalanlamış mı Olduk Şimdi?..
Şair amca der ya: "giden her zaman, kaybedendir.." Kalan nefes bile alamazken, nasıl kazanmış olur, sevgilim?
Reklam
Siz Ne Dersiniz?
Kimi yarasına: "mazi" der. Kimi yarasına: "kaza" der. Kimi yarasına: "acısı bile güzel.." der.
Lütfen sakladığım gibi seni, Sakla beni.. Bir sözde, bir şiirde, bir kalpte.. Sakla beni Diana.!

Sibel

, bir kitap okudu
7/10
·448 syf.·
4 günde okudu
·
Okunma: 09 Haziran 2026 22:32
·
2026 10. kitabı
Maral Atmaca
8.3/10 · 13,1bin okunma
"Hem aşk diyorsunuz da aşk dozunda iyi. Yeter ki onursuz olmasın.”
Sayfa 384·Kitabı okudu
Reklam