'Sihirli Şekerler Dükkanı' kitap tanıtımıyla geldim. Kitabı Sakura Lisesinden 11/A sınıfı öğrencileri birlikte yazdıl..... şaka şaka :) ama öyle olsa inanırdım çünkü çok basit bir kitaptı. Daha güzel bi anlatımı olsaydı konu fena değildi aslında. Sadece derdi olan, dengesizleşmiş insanların görebildiği bir şeker dükkanı ve onların derdine göre şekerler. İşte şekeri yiyip düzelince bi aydınlanma gelmeler falan filan :) 7 hikayeden oluşuyor. Son 7. hikayede de dükkanın sahibi, tilkiden bozma insan olan şahsiyetin, bu işe nasıl başladığını anlatarak kitap son buluyor. Açıkcası 150 sayfa olduğu için bitirdim. Uzun olsaydı kesinlikle yarım bırakırdım. Ben sevmedim ama merak edenleri olabilir tabi :)