"... Of. Hepsi boş hayal işte. Çekip gidemiyor insan. Duruyor, bekliyor, dinliyor, saatlerin ayların yılların gidişini dinliyor sonra bir de bakıyor ki herkes gitmiş."
"Kim çocukken özel biri olduğunu düşünemez ki? Aslında cevap bekleyen bir soru değildi bu, doğruluğundan emin olduğum bir hayat bilgisiydi seslendirdiğim. Ama o, ben, demişti, hiç düşünmedim, ne kendim için ne de başkaları için böyle şeyler hiç düşünmedim, özel olmak ne ki? Utandım."