Banu

"Ben olgu insanıyım, gözlem insanıyım. Temelsiz varsayımlara düşmanım."
Reklam
E haklı :)
"Yemek, İvan Arnoldoviç, alengirli iştir. Yemeyi bileceksin. Düşünebiliyor musunuz, çoğu insan yemeyi hiç bilmiyor. Sadece ne yiyeceğini değil, ne zaman ve nasıl yiyeceğini de bilmek gerek."
"Çok acıyorum bu kızcağıza, çok. Ama kendime daha çok acıyorum. Bencillikten böyle söylüyorum sanmayın, hayır. Böyle söylüyorum çünkü gerçekten eşit şartlarda değiliz."

Banu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
5 günde okudu
·
2021 2. kitabı
Anton Çehov
8.1/10 · 87,3bin okunma
"Akşama doğru Andrey Yefimıç felç geçirerek öldü."
Reklam