Kardeşimi katlettim ben, bu yüzden bilirim ki, bir insanı öldüren, kardeşini öldürmüştür aslında. Ordunuza liderlik edemem savaş meydanlarında, çünkü şiddet gizlidir kılıçta ve adalete düşmandır şiddet esasında. Kimin payı varsa insan öldürmek günahında, ölüdür o da aslında. … Bir insan ömrü nedir ki bu evrende? Edilebilir mi ki lafı?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okumaya başladığımda cümlelerin uzunluğu ve devrikliği beni biraz zorladı. Bu durumdan dolayı ve daha konsantre olabilmek için kitabı okurken sessiz ortamlar tercih etmek zorunda kaldım (normalde yolculuklarım sırasında da kitap okumayı severim :)) Ama kısa bir kitap olduğu için çok problem olmadı. Farklı bakış açıları görmek ve o dönemin atmosferini anlamak adına okunmalı diye düşünüyorum.
Ben kendi zihnime döndüğümde yoldaş olmak, eşit olmak, dünyayı daha iyiye götürmek üzerine asil düşüncelere rastlayamıyorum. Kısaca ve basitçe, her şeyden önemlisi insanın kendi olması, derken buluyorum kendimi sadece. Başkalarını etkilemeyi düşünmeyin, derdim, bunu daha asil bir şekilde nasıl ifade edebileceğimi bilseydim. Şeyleri kendi içlerinde değerlendirin.