Onca postitli sayfa olmasına rağmen dönüp dolaşıp kendimi bulduğum bir alıntı;
"Bir kitabı okurken geçen iki saatin ömrün bir çok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım."