Böyle bir kitap beklemiyordum. Başlarda biraz sıkıldım. Ama okudukça açıldı. Bence herkesin okuması gereken bir kitap. İnsan psikolojisine de değiniyor. Okurken sizi düşündürüyor. İster istemez empati yapıyorsunuz. Ve kesinlikle klişe değil. Bu yönüne daha çok sevinmiş olabiliri. Çok bahsedemiyorum çünkü spoiler olur. Sizin okuyarak keşfetmeniz daha anlamlı olacaktır. Veronika intihar ediyor. Bir kutu dolusu hap içiyor. Kendisi bu kararını düşünerek veriyor. Öyle alalade verilmiş bir karar değil. Gözlerini açtığındaysa kendini hastanede buluyor. Daha doğrusu akıl hastanesi. Sebebi ise intihar etmeden önce gazeteler yazdığı mektup. Slovenya'nın nerede olduğunu anlatan bir mektup. Doktor intiharının gerçek sebebin bu olmadığına inanıyor. Genç kız yeni insanlarla tanışıyor, onlarla konuşmaya başlıyor. Kitabı genel olarak beğendim, tavsiye ederim.