tabii ki günahkar pişman olmalıdır. peki neden? çünkü ne yaptığını ancak böylelikle anlayabilir. pişmanlık anı başlangıç anıdır. hatta daha da fazlasıdır. insanın geçmişini değiştirmesini sağlar.
insanın kendi deneyimlerini reddetmesi, kendi gelişimini durdurması demektir. deneyimlerini reddetmek, insanın kendi yaşamına yalan söyletmesi demektir.