Şeyma

Şeyma
@scheymless
Almanca Öğretmeni
Ege Üniversitesi / Alman Dili ve Edebiyatı
İzmir
5 kütüphaneci puanı
63 okur puanı
Ekim 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ölümün ne gün ne de saat bildiğini düşünmek çok hüzünlü... Hiç yoktan ölüveriyor insan...
Sayfa 160·Kitabı okudu
Reklam
Neden böyle oluyor, iyi bir insan karanlıkta kalıyor, bir başkasınaysa mutluluk kendiliğinden geliyor?
Sayfa 140·Kitabı okudu
İnsanın alıştığı yer iyidir; acıyla yaşasan da, her şeye rağmen daha iyidir.
Sayfa 88·Kitabı okudu
Gözle görülür bir nedeni bulunmayan büyük servetlerin gizi, temiz yapıldıkları için unutulmuş birer cinayettir.
Sayfa 128·Kitabı okudu
Şimdi sana söylüyorum! Karanlığın peşine düş, karanlığın peşinden karanlığa gömül. Başta dibe in, derinlere, en derine varınca ışığı zirvede, kendi ellerinin içinde, yanında göreceksin. İşte bu insan olmak demektir.
Sayfa 98·Kitabı okudu