Dilek

Dilek
@sdb_66
𝕊𝕒𝕞𝕖𝕥’𝕚𝕞 ♡
- Dedi, - Dilo faşizm nedir? - Dedim; - Ağanın, kızını çobana vermemesidir.
1000Kitap
Reklam

Dilek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
133 günde okudu
·
2021 7. kitabı
Huzeyfe Mücahid Osmanoğlu
8.5/10 · 840 okunma
Başını yastığa koyduğunda aklına gelmesi gereken, “Ben bugün Allah rızası için ne yaptım?” sorusu. Öyle bir cümle ki, ya içini mutsuzluğun kıyılarına iter yahut mutluluğun yamaçlarında papatyalar koklatır.
Sayfa 206·Kitabı okudu
1000Kitap
“Allah seni toplasın” diye dua edermiş eskiler. Gözünü toplasın haramdan, kulağını toplasın gıybetten dedikodudan, aklını toplasın şeytani yollardan, hayalini toplasın şerli planlardan… Yüreğini toplasın dünyadan, fani muhabbetlerden… Ne güzelmiş hani, çağa karşı bir zırh gibiymiş bu dualar.
Sayfa 197·Kitabı okudu
Din
Bu çağ; “Dışı yaldızlı, içi çok çirkin olan hilekâr bir devir.”
Sayfa 194·Kitabı okudu
1000Kitap