Sdcbn

Sdcbn
@sdcben
...
2 veya 3 yıl oldu girmeyeli heralde selamün aleyküm gardaşlar 🌱
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Ben kendi içime kapanık,sessiz, çekingen ve huzursuz biriyim ." Franz Kafka
" En kötüsü de bir şeylerin elinden değil de içinden gelmemesi. Heves yok , inancın kalmamış,zorlayamıyorsun..." Sadri Alışık
Söz
" Değmiyor bazen uğruna yorulduklarımız." Nazım Hikmet Ran
Edebiyat
Ve küçük prens ekledi: " Ama gözler kör yüreği ile bakmalı insan."
1000Kitap