Hep hatırla. Hayat bir çikolata kutusuna benzer.
...
Bilirsin işte, çikolata kutularının içinde her tür çikolata olur, bazılarını seversin, bazılarından hoşlanmazsın. İlkönce sevdiklerini yersin ve geriye pek de sevmediklerin kalır sadece. Ben acı veren şeyler yaşadığımda hep böyle düşünürüm işte. "Şimdi bunu bir atlatırsam, her şey yoluna girecek." Hayat bir çikolata kutusudur.
Ben emekçi sınıfına mensubum. Devrim olsun olmasın, aynı bok çukurunun içinde hayatını tırnaklarıyla kazıyarak kazanmaya devam edecek olanlardanım. Peki nedir devrim? Sadece belediye meclisindeki kişileri değiştirmek olmadığından bal gibi eminim.