kemanistt

kemanistt
@sdfbuk20
Neden olmasın?
Hemşire
Lisans
null
24 Kasım 2002
57 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
Çok fazla mutluluk beni ancak üzebilirdi.
Sayfa 308·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aşkın her şeye galip gelmesini istedim. Fakat aşk hiçbir şeye galip gelmiyordu. Kendi başına hiçbir şey yapamıyordu. Onun adına galip gelelim diye bize güveniyordu.
Sayfa 286·Kitabı okudu
Alıntı
Kişinin zevklerini her kötülüğün başı olarak gösterirseniz hayatını da kontrol edebilirsiniz.
Alıntı
Kelimeler anlamlıydı, evet ama histen yoksundu.
Sayfa 217·Kitabı okudu
Alıntı
Rhiannon'a hepsini anlatmak istiyordum. Çünkü bir şeyler olduğunda anlatmak istediğim kişi oydu. Aşkın en temel göstergesiydi bu.
Sayfa 216·Kitabı okudu
Alıntı