Seda Korkmaz

Seda Korkmaz
@sdkrkmz_
"Ne vardı bu herkeste anlamıyorum. Neden herkes herkesleşmeye çalışıyor. Her şey de herkes de herkesleşmese ne olur ki... Güzel, özel, şahsına münhasır yanlarını keşfe çıksak bu dünyanın.Ama olmaz işte, illa her şey herkesleşecek..."
Sayfa 131