sedat çelik

sedat çelik
@sdt34
isg uzmanı /kamu yönetimi/türk dili ve edebiyatı.
yüksek lisans
İstanbul
İstanbul
83 okur puanı
Eylül 2021 tarihinde katıldı
'Her şeye rağmen öleceksek sen beni niye üzesin , Ben seni niye üzeyim?İnsan güzel yaşamalı... Cemal Süreya
Reklam
El-Müheymin
İnsanların bütün yaptıklarını bilen, koruyan, görüp gözeten
"Gösteriş merakı patolojik düzeydeki aşağılık kompleksinin en tipik belirtisidir..."
'Aşk, en çok susanların dilinde çığlıktır'.
Reklam