sdtrn

sdtrn
@sdtrn
Sen dahil kalıcı hiçbir şey yoktur doğada... Mevsimler de geçer hayat da geçer, iyi de geçer kötü de geçer, zenginlik de geçer yoksulluk da geçer, gençlik de geçer güzellik de geçer, acı da geçer ağrı da geçer. Sevdiklerin de geçer gider, sevmediklerin de geçer gider...
Sayfa 49·Kitabı okudu
Felsefe
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Başkasına fayda üretemeyen kendi yıkımının da sebebi olur.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Felsefe
Hiçbir şey, üzerine anlamlar yüklenmediği sürece iyi veya kötü değildir. Sadece deneyimdir.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Felsefe
İmkansız peşine düşmek delilikten başka bir şey değil... Ne var ki kötülük, böyle davranmaya zorlar...
Sayfa 17·Kitabı okudu
Felsefe