Sedat Turan

Sedat Turan
@sdturan
"Sevmeyi özledim biliyor musunuz? Kayıtsız şartsız bir gülüşü. Olur olmaz yerde ağzıma bir öpücüğün konmasıni. Bir doğruya sevinmekten çok bir saçmalığa gülümseyebilen hoşgörüyü. 'Nerde kaldın' ayazını değil, 'hoş geldin' iyiliğini. Hiçbir şeyle yatışmayan yürek telaşını.
Reklam

Sedat Turan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
6 günde okudu
·
2022 1. kitabı
İlhan Berk
7.5/10 · 2.690 okunma
"Ve herkes bir gün gider ; insan kendine kalır sonunda " .
"Ve ölüm yalnızlığını bırakmış sade ve çekip gitmiş Yani yazmamış adını ve rengini."
İçimde bir kış soğuğu ; gittiğin günün ertesiyim.