📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eğer bir şey sadece onu doğru kabul eden kişi için doğru olsaydı, farklı insanların fikirleri arasında çatışma olmayacaktı. Dolayısıyla tutarlı olmak için, bu görüşü savunan birisi karşıt görüş ne olursa olsun onunla çelişme hakkına sahip olmayacaktı; şu ilkeyi desteklemek zorunda olacaktı: non disputandum est(tartışmaya yer yok).
Eğer bir kişi, doğru olan şeyin bizim bu şeyi doğru saymamızdan bağımsız şekilde doğru olduğunu dile getiren ifade ile çelişme gayretine girerse,
bizzat kendi iddiası, ileri sürdüğü bu iddia ile çelişecektir; bütün Giritlilerin yalancı olduğunu söyleyen Giritliyle benzer bir konumda olacaktır
Doğru olmak, ister bir kişi veya isterse herkes tarafından doğru kabul edilen şey olmaktan farklıdır, ve hiçbir durumda buna indirgenemez. Herkesin yanlış kabul ettiği şeyin doğru olmasında bir çelişki yoktur. … eğer benim 13 Temmuz 1893’de, kapı dehlizlerinden esen rüzgarın uğuldadığı bir
sırada, odamda yazıyor olduğum doğruysa, sonradan herkes bunu yanlış
saysa bile, doğru olarak kalır.