📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sonunda bitti. Uzun bir kitap olunca ve aksiliklerde çıkınca okuma süresi bir türlü bitemedi. Bu kadar zamanı ayırdım değdi mi derseniz pekte değmediğini düşünüyorum. Ben dizisi sebebiyle kitapla tanışanlardanım. Bu nedenle de kitabın gidişatını az çok biliyordum. Ama bana kitap fazla uzatılmış gibi geldi. Özellikle son bölümlerde bunu bariz şekilde farkettim ve okumak zor geldi. Kitabın başlarında ikinci kitaba hemen başlarım diye düşünüyordum, ancak kararımı biraz askıya alacağım sanırım.