Kütüphanede gezinirken dikkatimi çeken bir kitap. Yazarın adını daha önce duymamıştım. Okuyup denemek istedim. Kitabın ilk bölümü çok güzeldi. Özellikle karakterlerin birbirlerine yazdıkları mektuplar o kadar güzeldi ki. Ama ikinci kısımda aynı zevki aldığımı söyleyemeyeceğim. Hikayenin devam kısmını sadece kitaba başlayıp, yarısına kadar geldiğim için devam ettirdim. O yüzden bende biraz hayal kırıklığı yarattı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Peki, savaşlarının sebebi neydi? Bu kral mı öbürü mü? Hanovetler mi Starlar mı? Benim için bu isimler okul duvarlarındaki panoları doldurmaktan başka bir işe yaramazdı. Onların yaptıkları canavar ruhlu Hitler'in yaptıklarıyla aynı kefeye konabilir miydi? Bu krallıklar için yaptıkları ve yaşadıkları bana çok sudan şeylermiş gibi geliyordu. Ama birilerinin yaşamı için inandıklarını yapması değersiz görülebilir miydi? Birilerinin yazgılarını değiştirmek için verdikleri savaş başka birinin kötülüğünü önlemek için yapılandan daha kıymetsiz görülebilir miydi?