"İnsanların güzel günlerde birbiri hakkında güzel şeyler söylemesi çok doğaldır. Bence asıl önemli olan, bu güzel günler sona erdikten ve yollar ayrıldıktan sonra da aynı şekilde konuşabilmektir. Dürüstlük, mertlik ve özgüven bunu gerektirir. "
Kitapları yarım bırakmasını hiç sevmiyorum. Ama bu kitapla, zorla okuyup zevk almayacaksam en iyisi yarım bırakayım dedim. Yazar bir çok farklı karakter üzerinden olayı anlatmaya çalışmış. Bu beni kitaba bağlamak yerine aksine çok sıktı. Kitapta tek beğendiğim nokta karakterlerden birinde adımın geçmesi ve mesleklerimizin benzer olması :) bunun dışında hikayeye dair aklımda en ufak bir şey kalmadı.