İki insanin birbiri ile anlaşması imkansızdır. Yapıya terstir. İnsanlar ancak birbirini idare edebilirler. Bu idare etme karşılıklı olursa harika uyum denilir, ruh ikizi denilir, sağlam kanka denilir, idare etme tek taraflı olursa artık değişti denilir, anlaşamıyorum denilir, beni sevmiyor denilir. Asıl gerçeğin kendiniz olduğunu bir gün farkedeceksiniz.