İnsan denilen karmaşık örüntüler yığınında boğulan bir varlık olmamız ve sonrasındaki benlik dediğimiz şeyin gerçekte ne olduğu ve bu dünyada ne olduğumuzun bilinciyle yaşamamiz gerektiğini hatırlatan güzel bir eser.. Emeği geçenlere teşekkür ediyorum
Nedensiz temâşâ ederken akıl ile ruhumuz, bir anda isyan eder tüm inkâr -ı ruhumuz.
Bir koşar ;bir bekleriz ,bir dururuz
Ne yaptığımızdan habersiz..
Hep bir içimiz hoşçakal ülkesi!!
#GeceyeBirNot