Ülkü :)

Ülkü :)
Saçmalamayı da mantıklı olmak kadar çok seven, kitaplarda ve şarkılarda kendini bulan, hayallerde yaşadığı kadar uçuk, gerçekleri gören birisi kadar gerçekçi bir kızın profilindesiniz.Kolay gelsin :)
öğrenci :D
KÜ<Türkçe Öğretmenligi>
Ankara/Kastamonu
Ankara
181 okur puanı
Nisan 2015 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
daha önce hiç şarkı söz yazmamıştım denemekte fayda var tavsiye ettiğiniz şarkılar var mı
Müzik
Ülkü :)
Cem Adrian-Öf Öf olabilir.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Kağan Kalava

, bir kitap okudu
6/10
·288 syf.·
4 günde okudu
·
2016 71. kitabı
Şeyh Sadi Şirazi
8.5/10 · 3.352 okunma
Ülkü :)
Peki tesekkürler yine de açıklamanız için.:)

Kağan Kalava

, bir kitap okudu
6/10
·288 syf.·
4 günde okudu
·
2016 71. kitabı
Şeyh Sadi Şirazi
8.5/10 · 3.352 okunma
Ülkü :)
İncelemenizi bekliyorum.:)
Kaldı ki, şu yaşadığımız dünyayla ilgili neler düşündüğümü biliyorsun: gırtlağımıza kadar yalanlara gömülmüşüz, manevi değerlerden çok bilime inanıyor ve ruhumuzu toplumun bize dayattığı şeylerle besliyoruz, oysa aslında yavaş yavaş ölüyoruz; çünkü çevremizde neler olup bittiğini biliyoruz , hiç planlamadığımız şeyleri yapmaya zorlandığımızı, üstelik bütün bunlardan vazgeçemediğimizi, kendimizi gerçek mutluluğa, aileye, doğaya, sevgiye veremediğimizi biliyoruz. Peki neden böyle oluyor? Çünkü sorumlu insanlar olduğumuzdan hayatımızın geri kalan bölümünü kendimizi birbirimize adayarak yaşayabilmek için mali istikrara kavuşabilelim diye, başladığımız işleri bitirmek zorunda hissediyoruz kendimizi.
Ülkü :)
Rica ederim.:)
Kaldı ki, şu yaşadığımız dünyayla ilgili neler düşündüğümü biliyorsun: gırtlağımıza kadar yalanlara gömülmüşüz, manevi değerlerden çok bilime inanıyor ve ruhumuzu toplumun bize dayattığı şeylerle besliyoruz, oysa aslında yavaş yavaş ölüyoruz; çünkü çevremizde neler olup bittiğini biliyoruz , hiç planlamadığımız şeyleri yapmaya zorlandığımızı, üstelik bütün bunlardan vazgeçemediğimizi, kendimizi gerçek mutluluğa, aileye, doğaya, sevgiye veremediğimizi biliyoruz. Peki neden böyle oluyor? Çünkü sorumlu insanlar olduğumuzdan hayatımızın geri kalan bölümünü kendimizi birbirimize adayarak yaşayabilmek için mali istikrara kavuşabilelim diye, başladığımız işleri bitirmek zorunda hissediyoruz kendimizi.
Ülkü :)
Yalnızız romanı da güzel Peyami Safa'nın Mazlum İllhan.:)Psikolojik ve felsefi yönü fazla ama hoşunuza gidebilir.:)