Ülkü :)

Ülkü :)
Saçmalamayı da mantıklı olmak kadar çok seven, kitaplarda ve şarkılarda kendini bulan, hayallerde yaşadığı kadar uçuk, gerçekleri gören birisi kadar gerçekçi bir kızın profilindesiniz.Kolay gelsin :)
öğrenci :D
KÜ<Türkçe Öğretmenligi>
Ankara/Kastamonu
Ankara
181 okur puanı
Nisan 2015 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Sarılmak
Sana sarılamıyorum ya; Evimin, işimin, yaşamın yolunu kaybediyorum adeta... -Cemal Odabaşı
Reklam
dört mevsim
Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu: Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor, geceleri çok seviyorum. -Özdemir Asaf
Şiir
Düşünmek
Hiçbir şey yapmadan da yorulabiliyor insan, düşündükleri ağır geliyor mesela... -Octavio Paz
1k Ailesi
Allah tuttuğunuz oruçları kabul etsin:)Herkesin bayramının güzel,mutlu,huzurlu ve eğlenceli geçmesi dileğiyle:)Bayramınız mübarek olsun arkadaşlar:)
1000Kitap